Skip to main content
Ta kontakt med
digitalt@fagbokforlaget.no
for å få tilgang til denne ressursen
Eller
logg inn
Verktøykassa
Kunst og håndverk
>
Verktøykassa
Bokmål
Nynorsk
1. Med pinner, krok og nål ‒ lær strikking og hekling
vurderingskrysset
,
Kapittel 1: Med pinner, krok og nål
vurderingsskjema
,
Kapittel 1: Med pinner, krok og nål
2. Levende spor ‒ lær mer om mønster
vurderingskrysset
,
Kapittel 2: Levende spor
vurderingsskjema
,
Kapittel 2: Levende spor
3. Minihytta ‒ arkitektur og miljøperspektiv
ark med 25 ruter
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
barn og voken
,
1 : 50
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
standardiserte symboler
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
tankekart
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
vurderingskrysset
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
vurderingsskjema
,
Kapittel 3: Minihytta - arkitektur og miljøperspektiv
4. Bill.mrk. Blåmeis søker krypinn ‒ hvordan bygge med tre
den kreative arbeidsmodellen
,
Kapittel 4: Bill.mrk. Blåmeis søker krypinn
vurderingskrysset
,
Kapittel 4: Bill.mrk. Blåmeis søker krypinn
vurderingsskjema
,
Kapittel 4: Bill.mrk. Blåmeis søker krypinn
5. Stol på meg ‒ redesign
tankekart
,
Kapittel 5: Stol på meg
vurderingskrysset
,
Kapittel 5: Stol på meg
vurderingsskjema
,
Kapittel 5: Stol på meg
6. Sett DEG inn i kunsthistorien ‒ kunst og kunsthistorie
visuelle virkemidler
,
Kapittel 6: Sett DEG inn i kunsthistorien
vurderingskrysset
,
Kapittel 6: Sett DEG inn i kunsthistorien
vurderingsskjema
,
Kapittel 6: Sett DEG inn i kunsthistorien
7. Å tegne med lys ‒ fotografi, teori og praksis
den kreative arbeidsmodellen
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
redskaper og teknikk
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
tankekart
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
visuelle virkemidler
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
vurderingskrysset
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
vurderingsskjema
,
Kapittel 7: Å tegne med lys
8. Snurr film! ‒ film, teori og praksis
dreiebok
,
bildemanus
,
storyboard
,
Kapittel 8: Snurr film!
tankekart
,
Kapittel 8: Snurr film!
vurderingskrysset
,
Kapittel 8: Snurr film!
vurderingsskjema
,
Kapittel 8: Snurr film!
9. Ta to, betal for tre! ‒ reklame, logo og markedsføring
AIDA
,
Kapittel 9: Ta to, betal for tre!
kommunikasjonsmodellen
,
Kapittel 9: Ta to, betal for tre!
virkemidler i logo
,
Kapittel 9: Ta to, betal for tre!
vurderingskrysset
,
Kapittel 9: Ta to, betal for tre!
vurderingsskjema
,
Kapittel 9: Ta to, betal for tre!
10. Hvordan si mye med lite ‒ visuell kommunikasjon og symbolbruk
vurderingskrysset
,
Kapittel 10: Hvordan si mye med lite
vurderingsskjema
,
Kapittel 10: Hvordan si mye med lite
11. Design forbedrer verden ‒ lær mer om design
vurderingskrysset
,
Kapittel 11: Design forbedrer verden
vurderingsskjema
,
Kapittel 11: Design forbedrer verden